NIVEA VIERT DIVERSITEIT MET REGENBOOG EDITIE VAN BLAUWE BLIK

Tekengebied 1 - NIVEA VIERT DIVERSITEIT MET REGENBOOG EDITIE VAN BLAUWE BLIK

NIVEA vindt dat iedereen zichzelf moet kunnen zijn en het is haar missie om te helpen dat iedereen goed in hun vel zit, ongeacht iemands afkomst, huidskleur, religie, seksuele geaardheid, genderidentiteit of genderexpressie. Daarom werkt Beiersdorf, het moederbedrijf van NIVEA, dit jaar opnieuw samen met COC Nederland om bewustwording rondom diversiteit en inclusie op scholen te vergroten. Meer weten? Klik en lees snel verder!

Grotere missie
Voor het tweede jaar op rij steunt Beiersdorf het educatieprogramma van ’s werelds oudste LHBTI+ belangenorganisatie het COC om acceptatie van LHBTI+ personen op scholen te vergroten, en
vooroordelen en stereotypering te voorkomen. Met de donatie worden, in aanloop naar Paarse Vrijdag, lesmaterialen beschikbaar gesteld en wordt het (voor)lezen van boeken over diversiteit en inclusie gestimuleerd onder jongeren, ouders en leerkrachten.

NIVEA Creme Pride Edition is vanaf nu gelimiteerd verkrijgbaar bij Kruidvat en Etos voor de prijs van €2,-*. Op = op. Happy Pride!

 

Volg allaboutbertina | Bloglovin’ – Instagram – Facebook – Twitter – Pinterest

Volg:
Delen:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

CommentLuv badge